یزدفردا :درمراسمی با حضور آیت الله اعرافی امام جمعه میبد ازفعالین کانون ثامن الائمه مسجد خاتم الانبیاء شهیدیه با اهداء هدایایی قدردانی شد .

آیت الله اعرافی در این مراسم ازتلاشهای همه فعالان بویژه نوجوانان وجوانان دربرنامه های معنوی ومذهبی کانون ثامن الائمه مسجد خاتم الانبیاء شهیدیه تقدیر کرد .

امام جمعه میبد مسجد را پایگاه مهم وسنگرنگهبانی دین خدا وحفظ نسل جوان وآینده جامعه بیان کرد وافزود :  مسجد باید به جامعه آگاهی ، بصیرت و هوشیاری دهد .

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی استکبار گفت : درعصرحاظر که نسل نوجوان وجوان درمعرض هزاران خطر اخلاقی ، اعتقادی و فکری هستند باید نوجوانان وجوانان را درمساجد با قرآن و احکام اسلامی آشنا کرد .

آیت الله اعرافی در ادامه انتظار فرج امام عصر را از اعتقادات شیعه بیان کرد وافزود :بعد ازپیامبربزرگ اسلام ،  امامت حق حضرت علی (ع) وبعد از وی هم به ترتیب یازده فرزندش و امام زمان (عج) که زنده و حاضر و ناظر بر اعمال ما هست می باشد .

 

امام جمعه میبد تاکید کرد : باید همه ما با دعا ومناجات درشب های جمعه که متعلق به امام عصر(عج) است ارتباط مان را با امام زمان تقویت کنیم چرا که این ارتباط انسان را نورانی ومعنوی می کند و برکات زیادی را به دنبال دارد .

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا